Известие

Collapse
No announcement yet.

Обща тема за JTS - впечатления, препоръки и обмяна на опит.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Първоначално публикувано от Doomguy Покажи съобщение
    Моята LPG система може да пали неограничен брой пъти на студено. Проблема се решава с подгряване на антифриза. Някъде бях гледал подгревни свещи на изпарителя.
    Въпрос на сметка e. Палиш на студено на газ, скапваш мембрани, клапи, газови дюзи, но икономисваш бензин.
    Теглиш чертата и преценяваш.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #92
      Интересно ми е , каква ти е рейката, която ще запали на -10гр. директно на газ и няма да изгаси 50 пъти мотора ?
      ex - 147 16v multijet

      Comment


      • #93
        Искате да ми кажете, че не може да се подгрее 2 шепи вода, не ме разсмивайте с вашия скептицизъм, едно време палехме колите на газ от снега и то без подгреви! Хората си слагат допълнително печки и влизат в колата на температура 60°С на антифриза. Невъзможни неща няма! Първият газаджия-инат ще седне и ще го направи! Другият вариант е сипваш бензин на колонката и не се напъваш.
        sigpic
        156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
        "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

        Comment


        • #94
          Години наред с обикновена газова и без никакви допълнителни подгреви съм палил само на газ и при -20 с чалъм. Е - в резултат на това след няколко К пробег бензиновите инжектори бяха за основно почистване и практически колата не можеше изобщо да работи на бензин. Гумички на клапите сменях всяка година и чат пат мембрани.
          С ГИ е малко по-различно, защото рейката за около 100 лв лесно отива в кофата.

          Та - както казах - въпрос на сметка е. А не че не може.


          159 1.8 MPI
          166 2.0 TS (ex)

          Comment


          • #95
            Първоначално публикувано от emzo Покажи съобщение
            Интересно ми е , каква ти е рейката, която ще запали на -10гр. директно на газ и няма да изгаси 50 пъти мотора ?
            Конкретно при мен рейка няма, системата е стар механичен инжекцион със стъпкови мотори за регулиране на сместа. Факт е, че пали и студена, само където клати оборотите яко. Разбира се аз си я паля на бензин, но когато купих колата, дебитомера не и работеше и няколко дни палех само на газ. При новите системи ми е ясно, че без подгрев ще стане трудно, а и са ограничени софтуертно за броя на студените стартове на газ (което предполагам се лекува).
            Last edited by Doomguy; d.m.y г., 21:52.

            Comment


            • #96
              Само, че говориш за TS, не за JTS.
              Сещам се за една рейка, с изцяло пластмасова конструкция, но и с нея не пали под 0та на газ, пали но гасни веднага.
              ex - 147 16v multijet

              Comment


              • #97
                Първоначално публикувано от angelovi69 Покажи съобщение
                Колеги, днес, докато си сменях горните носачи, срещнах 2 букси в предния ляв подкалник. Прилагам снимки. Колата е ЖТС, затова и повдигам темата. Имам сензор за дъжд. Изпълнението ми е дистинктив. Може да има подготовка за накичване на още екстри, ама някой да помогне - за какво са? Аз ги изолирах и вързах със свински опашки.
                Ще се радвам на коментари -от ваш опит.
                Колега и аз намерих такива дали разбра за какжо са?
                Аlfa Romeo 145 1.4 16V TS Junior EXXXX.....
                Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD FACELIFT '03 116HP
                Всички екстри Мултиволан и Калорифер

                Comment


                • #98
                  От изчетеното от всички теми,относно кой е по-добър -TS или JTS....и като включа и темите с проблемите на Selespeed....стигам до заключението,че най-злата комбинация е JTS+Sele......та интересува ме,до колко съм прав,за да знам да се разкарвам ли утре до едно място на оглед или да си вися,чакайки да изпадне нещо друго,че откачих вече без Алфа
                  156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                  147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                  159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                  Comment


                  • #99
                    Ами мноогго правилно си разбрал , така че остави тия JTS-sele-та
                    EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                    EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                    NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                    Comment


                    • Сакън недей.
                      По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                      конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                      Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                      Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                      Comment


                      • Явно аз съм единствения сбъркан с ЖТС, дето не си плюя мотора. Утре на Кал ще му раздам пак всичката газ на Тайм атака и на драга. Унди, кога ще се видим бе?
                        Alfa Romeo 156 SW 122kW 2004 DISTINCTIVE
                        Lancia Y 1,2 8V 60к.с. 2001g. - на щерката
                        Skoda 100S-в пенсия и КлиоI,1,4 Energy-продадено Opel kadet 1,3 LS sedan 1989 44kW 4 скорости-по неволя-пръдливия Ханс-продаден 0878316296и 0893569553

                        Comment


                        • ....по принцип съм малко мазохист....но,разума трябва да слушам....иначе е мн.арна....на цена на 159(от евтините)
                          Ванка,ще се видим все някога ,здрави да сме
                          156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                          147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                          159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от angelovi69 Покажи съобщение
                            Явно аз съм единствения сбъркан с ЖТС, дето не си плюя мотора. Утре на Кал ще му раздам пак всичката газ на Тайм атака и на драга. Унди, кога ще се видим бе?
                            Бе то всичкиш с ТС на водят сбъркани....
                            По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                            конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                            Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                            Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                            Comment


                            • То понякога и аз се замислям. Дизеляка вади въртящия момент на GTA, и то само на 2000об. За извънградско каране и хора, които не се правят на състезатели да карат все в лютеницата като мен си е просто супер.

                              От друга страна икономията ако е на газ, по-малкото чупливи компоненти, уж по-евтиното обслужване, особено липсата на вариатор при малкия двг и най-вече ЗВУКА пък са хубавото на ТС.


                              Comment


                              • Нищо му няма на селе-то. Всяка екстра рано или късно се плаща.
                                Ако е нормален автомат е доста по-скъпо за ремонт и обслужване.
                                Това, че повечето сервизи не знаят да диагностицират и ремонтират селеспийд-а, не значи че е проблемен. Рано или късно такава система ще направи проблем... Проблемите ги има и при Опел и Мерцедес и Фиат и т.н. други марки дето ползват такъв тип управление на скоростите. Ремонтира се както трябва и си караш като пич. Като не искате проблеми си купувайте по-стари и базови модели...
                                Sprint-ex./155 2.0 16v. x2-ex./145QV-еx./156 2.0-ex./ GTV2.0 -ex./166 2.0-ех./147jtd-ex./156SW 2.4jtd-ex./146jtd-ex.
                                Alfa 147jtd/Alfa 147 Selespeed

                                Comment

                                Working...
                                X