If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Обща тема за JTS - впечатления, препоръки и обмяна на опит.
Моята LPG система може да пали неограничен брой пъти на студено. Проблема се решава с подгряване на антифриза. Някъде бях гледал подгревни свещи на изпарителя.
Въпрос на сметка e. Палиш на студено на газ, скапваш мембрани, клапи, газови дюзи, но икономисваш бензин.
Теглиш чертата и преценяваш.
Искате да ми кажете, че не може да се подгрее 2 шепи вода, не ме разсмивайте с вашия скептицизъм, едно време палехме колите на газ от снега и то без подгреви! Хората си слагат допълнително печки и влизат в колата на температура 60°С на антифриза. Невъзможни неща няма! Първият газаджия-инат ще седне и ще го направи! Другият вариант е сипваш бензин на колонката и не се напъваш.
sigpic 156Facelift 1.9JTD16V1591.9JTDm16V1662.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
"Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"
Години наред с обикновена газова и без никакви допълнителни подгреви съм палил само на газ и при -20 с чалъм. Е - в резултат на това след няколко К пробег бензиновите инжектори бяха за основно почистване и практически колата не можеше изобщо да работи на бензин. Гумички на клапите сменях всяка година и чат пат мембрани.
С ГИ е малко по-различно, защото рейката за около 100 лв лесно отива в кофата.
Та - както казах - въпрос на сметка е. А не че не може.
Интересно ми е , каква ти е рейката, която ще запали на -10гр. директно на газ и няма да изгаси 50 пъти мотора ?
Конкретно при мен рейка няма, системата е стар механичен инжекцион със стъпкови мотори за регулиране на сместа. Факт е, че пали и студена, само където клати оборотите яко. Разбира се аз си я паля на бензин, но когато купих колата, дебитомера не и работеше и няколко дни палех само на газ. При новите системи ми е ясно, че без подгрев ще стане трудно, а и са ограничени софтуертно за броя на студените стартове на газ (което предполагам се лекува).
Колеги, днес, докато си сменях горните носачи, срещнах 2 букси в предния ляв подкалник. Прилагам снимки. Колата е ЖТС, затова и повдигам темата. Имам сензор за дъжд. Изпълнението ми е дистинктив. Може да има подготовка за накичване на още екстри, ама някой да помогне - за какво са? Аз ги изолирах и вързах със свински опашки.
Ще се радвам на коментари -от ваш опит.
Колега и аз намерих такива дали разбра за какжо са?
От изчетеното от всички теми,относно кой е по-добър -TS или JTS....и като включа и темите с проблемите на Selespeed....стигам до заключението,че най-злата комбинация е JTS+Sele......та интересува ме,до колко съм прав,за да знам да се разкарвам ли утре до едно място на оглед или да си вися,чакайки да изпадне нещо друго,че откачих вече без Алфа
По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
Alfa Romeo 156 1.8ts 2001
Явно аз съм единствения сбъркан с ЖТС, дето не си плюя мотора. Утре на Кал ще му раздам пак всичката газ на Тайм атака и на драга. Унди, кога ще се видим бе?
Alfa Romeo 156 SW 122kW 2004 DISTINCTIVE
Lancia Y 1,2 8V 60к.с. 2001g. - на щерката
Skoda 100S-в пенсия и КлиоI,1,4 Energy-продадено Opel kadet 1,3 LS sedan 1989 44kW 4 скорости-по неволя-пръдливия Ханс-продаден 0878316296и 0893569553
....по принцип съм малко мазохист....но,разума трябва да слушам....иначе е мн.арна....на цена на 159(от евтините)
Ванка,ще се видим все някога ,здрави да сме
Явно аз съм единствения сбъркан с ЖТС, дето не си плюя мотора. Утре на Кал ще му раздам пак всичката газ на Тайм атака и на драга. Унди, кога ще се видим бе?
Бе то всичкиш с ТС на водят сбъркани....
По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
Alfa Romeo 156 1.8ts 2001
То понякога и аз се замислям. Дизеляка вади въртящия момент на GTA, и то само на 2000об. За извънградско каране и хора, които не се правят на състезатели да карат все в лютеницата като мен си е просто супер.
От друга страна икономията ако е на газ, по-малкото чупливи компоненти, уж по-евтиното обслужване, особено липсата на вариатор при малкия двг и най-вече ЗВУКА пък са хубавото на ТС.
Нищо му няма на селе-то. Всяка екстра рано или късно се плаща.
Ако е нормален автомат е доста по-скъпо за ремонт и обслужване.
Това, че повечето сервизи не знаят да диагностицират и ремонтират селеспийд-а, не значи че е проблемен. Рано или късно такава система ще направи проблем... Проблемите ги има и при Опел и Мерцедес и Фиат и т.н. други марки дето ползват такъв тип управление на скоростите. Ремонтира се както трябва и си караш като пич. Като не искате проблеми си купувайте по-стари и базови модели...
Comment